Componente esențiale pentru un site de imobiliare

Intenționați să modificați site-ul companiei imobiliare pe care o dețineți? Vă întrebați unde să vă concentrați energia?

În acest articol ne-am propus să evidențiem câteva din prioritățile de top pe care firmele imobiliare ar trebui să le bifeze atunci când analizează calitatea paginii lor de prezentare.

Oferte puternice

Încă de la început vă voi sugera că una dintre prioritățile dvs. trebuie să devină posibilitatea de căutare a proprietăților și paginile special dedicate proprietăților individuale. Industria imobiliară, în special CRE (Commercial Real Estate) tinde să fie codașii jocului atunci când vine vorba de calitatea listelor de proprietăți. Cât de des vedeți listări cu informații insuficiente și fotografii de proastă calitate? Deci, ce e de făcut?

Vizualizare pe harta interactivă

O vizualizare a hărții va ajuta clientul să obțină o imagine arială asupra proprietăților dvs. De asemenea, acesta poate ajuta să arate potențialilor chiriași sau clienților vastitatea înregistrărilor dvs. Iată un exemplu de vizualizare a hărții și uriașul impact pe care îl poate avea asupra celora care vizitează pagina pentru prima dată.


Sursa: Jordan Crown

Observați cum pin-urile se grupează? Acest lucru permite utilizatorului să vadă o zonă geografică generală fără a fi copleșită atunci când există o mulțime de înregistrări, disponibilități. Dacă faceți clic pe unul dintre acele cercuri mai mari, harta se va mări și va arăta pinii individuali.

Filtre și flexibilitate

Alături de o hartă puternică, veți dori să vă asigurați că le oferiți utilizatorilor posibilitatea de a folosi filtre pentru tipurile specifice de proprietăți, locații sau după cuvinte cheie. După cum puteți vedea în exemplul de mai jos, pe site-ul Waterman Steele utilizatorii pot filtra după tip sau disponibilitate.

În plus, utilizatorii ar trebui să poată vedea în continuare o listă tradițională a proprietăților dvs., deci veți dori să includeți o vizualizare tip listă. Iată o altă captură de ecran care filtrează proprietățile de tip „retail” și le afișează sub formă de listă.


Sursa: Jordan Crown

Ar trebui să menționez, de asemenea, că este important să folosiți un anumit tip de sistem pentru a vă organiza listele de proprietăți. Nu este neobișnuit pentru companiile CRE să creeze manual noi modele pentru fiecare dintre proprietățile lor. În schimb, luați în considerare o soluție mai scalabilă în care listele dvs. sunt stocate într-o bază de date. Acest lucru vă va permite să gestionați mai ușor proprietățile încărcate și să vă asigurați un control mai mare cu un singur master layout.

Iată câteva exemple de pagini de „listing”.


Sursa: Jordan Crown

Iată o altă listă de la un alt client gigant al imobiliarelor, Unico Properties. În acest sens, rețineți utilizarea fotografiilor principale de înaltă calitate și chiar a galeriei foto extinse.


Sursa: Jordan Crown

Descrierea clară a serviciilor

Apoi, puteți vorbi despre serviciile dvs. Cu atât de multe oferte CRE diferite, este important să nu confundați utilizatorii cu privire la ideea de bază- cu se se ocupă business-ul dvs. de fapt.

Abordarea lui Unico în acest sens a fost să aibă un meniu supradimensionat care să contureze cele două direcții principale în „Servicii imobiliare” și „Servicii pentru locatari”.


Sursa: Jordan Crown

Leadership / CV-uri Staff

Nivelul de calificare a personalului de conducere și priceperea personalului administrativ aduce o notă de personalitate și credibilitate site-ul dvs. web. Câteva gânduri de adăugat:

Fotografii - da, presupune o cheltuială suplimentară, dar fotografiile de înaltă calitate vor face o mare diferență pentru personalul dvs. și pentru paginile lor bio. În timp ce plătiți unui fotograf pentru a face fotografii individuale, este posibil să doriți să luați în considerare și o fotografie de grup.

Acreditare - asigurați-vă și specificați acreditările aferente fiecăruia dintre agenții dvs. Paginile de angajați tind să obțină un volum mare de trafic din cauza factorului uman, deci asigurați-vă că puneți accent pe calitățile fiecăruia dintre membrii echipei de vânzări.

Informații înrudite - pentru a vă îmbogăți paginile de personal, luați în considerare informațiile aferente portofoliului său, cum ar fi o listă de proprietăți, clienți, afilieri sau educație.




Sursa: Jordan Crown

Concluzie

Ei bine, iată-ne la sfârșit; 3 caracteristici importante pe care le puteți și ar trebui să le luați în considerare pentru site-ul CRE - înregistrări, servicii și pagini cu CV-uri ale personalului.

Alte pagini importante pe care nu le-am discutat în această postare ar include pagina dvs. de pornire, studii de caz, un blog, un formular de contact și informații biografice despre compania dvs.!