Călătorii, bloggeri, jurnaliști și pasionați câștigă audiență cu usurință. Cât de greu este să vă păstrați audiența implicată atunci când conținutul dvs. se referă la fotografii cu sesiuni de alpinism din Himalaya de Est în timpul sezonului electoral din Nepal?
Restul dintre noi suntem blocați aici, cu oamenii de rând, încercând să atragem atenția lor asupra avantajelor observării outsourced pentru nevoile micii dvs. afaceri - și așteptați până veți auzi acest truc ciudat! Scrierea conținutului B2B nu este întotdeauna ușor. Vă simțim durerea! De aceea împărțim câteva ingrediente secrete din rețeta noastră pentru un conținut B2B câștigător.
Păstrați blogul up to date
În primul rând, dacă piața dvs. țintă sunt proprietarii de afaceri, șansele sunt că aceștia înțeleg elementele de bază ale industriei proprii. Veștile propagate de ieri nu vor face valuri în rândul oamenilor care țin pasul cu evoluțiile din nișă. Dacă doriți să atrageți atenția specialiștilor din industrie, conținutul dvs. trebuie să fie bine fundamentat, să aibă la bază cercetări și să fie concentrat asupra prezentului.
Aflați publicul-țintă al blogului dvs.
Diferitele nișe cuprind norme diferite, moduri diferite de comunicare și personalități diferite. Dacă doriți să vă conectați cu publicul, trebuie să înțelegeți ce anume îi entuziasmează. Pentru marketing, acest lucru înseamnă cercetări neobosite pentru a scana orice date care pot oferi o perspectivă utilă. Pentru cei din industrie care își scriu propriul conținut, înseamnă doar menținerea unei conversații cu entități cunoscute.
Asigurați-vă că blogul dvs. poate produce acțiuni
Cumpărătorii B2B sunt mai interesați de lucruri tangibile. Cum influențează produsul sau serviciul dvs. base line-ul? Pentru a răspunde la această întrebare, tendința este să săriți direct la sursă, oferind cele mai tehnice detalii cu privier la ce aveți de dat! La urma urmei, aceștia sunt oameni care operează în interiorul sau în jurul industriei dvs. Sunt interesați de lucrurile astea. Problema este că conținutul B2B continuă să fie mulțumitor, iar dușmanul cel mai de temut al fiecărui scriitor de conținut este limitarea atenției umane. Dacă doriți ca oamenii să acorde atenție conținutului dvs. B2B, trebuie să faceți o impresie imediată și să ajungeți la esență.
Schimbați formatul
Nimeni nu rămâne pe loc pentru un spectacol cu un singur truc magic, acel „one trick poney”. Nu vă fie teamă să vă amestecați mediile și platformele de livrare a conținutului. Dacă mesajele de pe blog nu dau rezultate, faceți o încercare cu webinare, infographics sau videoclipuri. Cumpărătorii B2B adoră varietatea la fel de mult ca oricine.
Păstrează-ți autenticitatea
Iată ce este: un vânzător bun nu acceptă „nu” drept răspuns, dar realitatea este că trebuie să-ți alegi bătăliile. Cumpărătorii B2B vor aborda publicitatea - explicit sau altfel - cu un grad de scepticism sănătos. Încercarea de a juca acest lucru nu este în interesul dumneavoastră.
Ultimul sfat câștigător este că, dacă aveți o ofertă autentică, nu vă fie teamă să o lăsați să strălucească acordându-i o voce autentică!