Memele sunt peste tot. Social Media Marketing este imens. Deci, este timpul să ajungeți la ea și să ajungeți la piața țintă cu cele mai recente memoase virale, nu?
Nu. Nu funcționează așa...
Natura culturii internetului - în special răspândirea meme-urilor - nu se dă întotdeauna la soluții de marketing ușoare. Cu toate acestea, acesta oferă o resursă amplă pentru a învăța despre mesajele și imaginile eficiente. Fără alte cuvinte, iată câteva puncte-cheie.
Meme-urile sunt o reflexie a centrului atenției
Dacă încercați să capturați atenția oamenilor, trebuie să o faceți rapid. Tipul de memuri pe care oamenii le distribuie variază în funcție de grupul în cauză și de platforma pe care sunt distribuite. Cu toate acestea, ceea ce au toți în comun este că acestea sunt concepute pentru o reacție rapidă la lovirea oamenilor înainte de a continua să se schimbe sau să deruleze.
Este cunoscut de ceva timp că marea majoritate a oamenilor citesc doar titluri sau primele câteva rânduri din articole de știri sau bloguri. Copiile de lungă durată, anunțurile video lungi și imaginile dense text au locul lor, dar scurtă și dulce este într-adevăr ceea ce face un impact asupra atenției moderne.
Sursa: Small Business Heroes
Meme-urile au o perioadă scurtă de „valabilitate”
O comunitate satirică Reddit, numită „memeeconomy”, a atras atenția Forbes anul trecut, când revista populară de afaceri a creat o analiză cantitativă reală a predicțiilor valorii meme din subrediturile menționate mai sus. Memeeconomy urmărește creșterea și căderea memurilor populare, în timp ce îi sfătuiește pe utilizatori să "cumpere" sau să "vândă". Nu există nici o monedă, fictivă sau altfel, schimbată pe memeeconomy. Este într-adevăr doar un comentariu meta cu un indiciu de satiră.
Ideea este că aceste imagini apar din nicăieri și se întorc în mod obișnuit la obscuritate. O imagine de meme care se răspândește astăzi ca un foc sălbatic este mâine veșnică. Aici există riscul de a include meme în campania dvs. de marketing. Este ușor să apară fără atingere utilizând o macrocomandă de imagini care se potrivește perfect cu marca dvs., dar se întâmplă să nu mai fie utilizată.
Din fericire, marketingul social media este conceput pentru a lovi oamenii acum. Meme ocazional pe un cont Instagram se poate conecta atâta timp cât persoana dvs. de social media își petrece timpul destul de chicotind pe internet - sperăm că în afara timpului. Implicarea mai largă a campaniilor de marketing este că ritmul accelerat al tendințelor culturale necesită o schimbare rapidă a mesageriei.
Sursa: Pinterest
Nu trebuie întotdeauna să aibă un rost/înțeles
În multe feluri, cultura meme-urilor oglindă impulsul dadaismului în insistența de a rămâne în mod sfidător, lipsit de sens și deconstructiv prin natură. Este comun ca memele să fie suprareal, absurd și întunecat. Acestea sunt toate tonuri riscante pe care trebuie să le adoptați dintr-un unghi de marketing, dar dacă veți merge pe acel drum, ar fi bine să faceți așa cum trebuie.
Acest lucru a fost re-publicat puțin sub o sută șaptezeci de mii de ori, iar acum vă gândiți la clătite. Nu are sens. E un fel de punct.
În rezumat, meme-urile sunt un element riscant pentru a fi incluse în mesajele de marcă, dar vorbesc despre gusturile moderne. Oamenii se așteaptă la mesaje rapide care se adaptează la viteza luminii. În cele din urmă, atunci când ajungeți pe social media, este bine dacă nu vă luați întotdeauna prea în serios.
Sursa: Pinterest