Alegerea unui nume de domeniu este foarte asemănătoare cu realizarea unui tatuaj; ar trebui să fii un pic selectiv, deoarece fie va dura o lungă perioadă de timp, fie va fi foarte dureros de schimbat.

Există diferențe semnificative între o vânzare de tip B2B și una de tip B2C, astfel că nerespectarea specificului end-userului are un impact major asupra modului în care este comercializat un produs/serviciu.

De la reabilitarea unui feed Instagram la trimiterea de newsletter-uri prin e-mail, este aproape imposibil să continuați eforturile de marketing fără a vorbi puțin și despre branding.

Deci, ați reușit deja să vă vindeți produsele în magazinul de cărămizi și mortar și acum vă gândiți să vă extindeți pe online?

Pentru multe întreprinderi, succesul pe platformele sociale poate fi dificil de realizat sau de menținut.

Marketingul prin e-mail nu este o strategie care ar trebui subestimată. Deși nu este cea mai nouă formă de publicitate din ultima vreme, s-a dovedit a fi mai mult decât eficientă de-a lungul anilor.

Este întotdeauna interesant atunci când firma dvs. ajunge la o aniversare importantă, iar sărbătorirea aniversării companiei este un bun întăritor al moralei interne. Un logo aniversar este una dintre cele mai ușoare căi de a marca piatra de hotar.

Putem spune că misiunea noastră este să asistăm firmele de servicii profesionale cu site-uri web si alte nevoi de marketing.

Multe firme de servicii profesionale ratează o mare oportunitate de a se diferenția. Vizitatorii site-ului tău vor da click de multe ori pentru a-ți citi pagina Despre noi, însă multe companii nu se străduiesc să investească timp pentru a relata ceva care definește cu adevărat viziunea lor.

Lumea comerțului electronic a crescut în fiecare an, iar în 2018 veniturile provenite din acest sector sunt estimate să depășească 400 de miliarde de dolari.

Google are o agendă de promovat și este foarte clar ce anume își dorește. De ani de zile, Google a impus realizarea unei experiențe de browsing mobile.

Ca să vă mențineți pe linia de plutire în piața digitală de astăzi este necesar ca site-ul dvs. să utilizeze în mod corect tehnologia și tendințele de design. Dar nu puteți lua în considerare tendințele de design fără a vorbi de dezvoltare.

Cei care sunt dornici să țină pasul cu ultimele evoluții în domeniul tehnologiei cunosc, cu siguranță, lupta pentru supremație în domeniul dispozitivelor smart home.

Realitatea Augmentată poate părea că are doar implicații în domeniul jocurilor și distracției, dar noua aplicatie A.R. IKEA, IKEA Place, demonstrează că această tehnologie are și aplicatii practice pentru afaceri.

Ce acțiuni vor consolida brandul tău în 2018? Care sunt trend-urile de marketing pe care poți paria cu încredere și la ce „mișcări” te poți aștepta din partea concurenței?

Este un an nou, ceea ce înseamnă că este timpul să ne scăpăm de toate obiceiurile vechi și rele. Corect?

Încă de la începutul anului s-a promis o cursă pentru marketingul digital prin influență Carlsbad. Dacă nu ați trecut încă linia de start, vă veți dori să o faceți foarte curând, altfel riscați să fiți lăsați în praful din urma rivalilor. Acesta este anul marketingului prin influență, potrivit experților, și suntem de acord cu evaluarea. Influencer marketing-ul  joacă un rol important în peisajul online în 2017. Asta înseamnă că trebuie să inițiați eforturi pentru a profita de această tendință.

Ca orice mediu nou, ”cinemagrafele” continuă să evolueze. Pornind ca o formă de artă destinată amatorilor, a devenit acum poate cel mai căutat mijloc publicitar ... oare unde se îndreaptă acest trend?

O fracțiune de secundă

Atât durează pentru ca un utilizator să-și formeze o opinie despre business-ul Dvs.! Care este diferența dintre o primă impresie puternică și o experiență negativă, debilitantă? Adesea, este experiența utilizatorului (UX).

Marele asalt al cumpărăturilor sezonului rece se apropie cu pași repezi. Dacă ați ignorat multe din nevoile care s-au manifestat în ultimele luni, pregătiți-vă. Există câteva lucruri pe care le puteți face pentru a profita de beneficiile a ceea ce urmează să fie cea mai de succes perioadă  pentru comerțul electronic.

Cele mai aglomerate zile ale anului sunt aici (din punctul de vedere al shopping-ului)! Aveți toate elementele - cheie îndeplinite pentru ca doritorii să poată localiza și achiziționa produsele Dvs.? Mereu există modificări pe care le puteți face pentru a ajuta la creșterea conversiilor: în acest articol ne vom referi la ceea ce se întâmplă atunci când lucrurile nu decurg conform planului și cum trebuie procedat atunci când un produs e sold out.

Ah!
Logo-ul și brand-ul: pur și simplu nu îl puteți avea unul fără celălalt. O siglă puternică este esențială pentru branding puternic și nu puteți avea branding puternic fără a deține un logo puternic. Dar, înainte de a intra în acest parteneriat, există încă o piesă a puzzle-ului care trebuie abordată: identitatea mărcii. Vedeți voi, atunci când vine vorba de crearea unei afaceri de succes, identitatea este fundația care ține totul împreună.

Ce este un footer?
Subsolul sau foaier-ul site-ului dvs. web este probabil unul dintre zonele cele mai neglijate și ingnorate ale întreagului site. Unii utilizatori pur și simplu nu se vor deranja să deruleje până în josul paginii, iar cei care o fac nu vor ajunge să examineze subsolul cu prea mult interes.

12